كلمات اغنيه خطر مسلم وحوده بندق

كلمات اغنيه خطر (مسلم وحوده بندق) 





...قالوا الرجوله كنز وصعب توصلولوا 
قالوا الجدعنه برج وصعب عويل يطوله
قالوا الصحاب دى رزق بس اين هما
انا نفسى اشوف صاحب لسه جواه اصوله


الدنيا فينا جارحه سارقه كل يومنا
تخطف مننا الضحكه وتزود همومنا
والعيشه بايظه خالص وانتو عنيكوا راشقه
باصين فى وشربنا وفى هدومنا




....ياللى سيرتى تعباك
قلبك اسود بلاك 
ياللى سيرتى تعباك 
قلبك اسود بلاك
اسمى مسمع خصبن عنك واساأل هنا وهناك


انا بالرجوله مشهور مش  شبهكوا مغرور
ياتعبانين يا مش سلكانين رحوا تابعوا عند دكتور
.............خطر.......
........انا خطر.....
علامه واحده ماليش ماليش بادي
خطر انا انا انا خطر


العيون جابت اجالنا 
كلوا راشق ليه فحالنا 
ياللى امل فيها احنا كوكب الكوارث
وانت صعب عليك تطولنا



جبت كاش الكل جالى 
راح الكاش تليفونى خالى
لما قولت واقع ديق عرفت مين فيكوا الصديقيا ناس رخاص ما فيكوا غالى


انتو حزب اسموا النداله 
انتوا ذكريات زباله
ثانك يو لحبيب اخوه اللى سلمنى من اللوه تمامو شوز قديم فى باله



الفلوس زى الغزيه
بعت اخوك لاجل 100
ليه بتعمل فيها اخويا ونيتك مدهونه بويا عادى عادى بكره ليا




Comments